قفل هوشمند هوم لاک

قفل هوشمند هوم لاک برند پر فروش

قفل هوشمند هوم لاک

شرکت‌های زیادی نیز در زمینه عرضه انواع تکنولوژی‌های قفل هوشمند در بازارهای جهانی فعالیت می‌کنند که هرکدام از آن‌ها از یک پچ، نرم‌افزار یا امکانات خاص بهره می‌گیرند که می‌توانید به جهت ارتقاء ایمنی خانه و محل کار خود، آن‌ها را روی انواع درب تعبیه کنید. تفاوتی ندارد که قبلاً از سیستم‌های هوشمند استفاده کرده‌اید یا نه؟

فراگیری نحوه کارکردن با این قفل‌ها آسان‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کنید. از جمله برندهای مرجعی که در زمینه تولید انواع قفل هوشمند فعالیت می‌کنند می‌توان به هوم لاک اشاره کرد. در کنار این شرکت تنسر و سامسونگ نیز می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند.

البته نوع امکانات، تجهیزات و سنسورهای به‌کاررفته در این قفل‌ها عاملی کلیدی و تعیین‌کننده در تعیین قیمت انواع قفل هوشمند در بازار ایران است. هرچه یک محصول معتبرتر و از برند مرجع و شناخته شده باشد به طبع قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.

نحوه تشخیص کیفیت و خرید بهترین قفل هوشمند

روش‌های زیادی برای تشخیص کیفیت و اصالت قفل هوشمند وجود دارد. یکی از آن‌ها توجه به برند و لیبل تولیدکننده خواهد بود. برخی شرکت‌ها در یک حوزه خاص نام ‌آشناتر هستند و فروشگاه‌های بیشتری محصولات آن‌ها را عرضه می‌کنند که به طبع این موارد گزینه‌های مناسب‌تری برای انتخاب خواهند بود.

 در مقابل قیمت قفل هوشمند هم عامل تعیین‌کننده است. اگر قصد هوشمندسازی خانه خود را دارید بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که از پروتکل‌های ارتباطی مانند بلوتوث یا وای‌فای نیز پشتیبانی می‌کنند. به‌واسطه این امکان می‌توانید به‌راحتی قفل یا دستگیره درب هوشمند خود را به تلفن همراه، تبلت و… متصل کنید.

البته درصورتی‌که نیاز به قفل هوشمند برای یک محیط عمومی دارید، مدل‌های کارتی هم می‌توانند انتخاب خوبی باشند. انتظار می‌رود که محصول موردنظر، تمامی استانداردهای ایمنی یا تأییدیه‌های کیفی مانند: CE ،  FCC ، ISO 9001 ، ISO 14000 را نیز دریافت کرده باشد.

قفل هوشمند هوم لاک

قفل هوشمند

چگونه قفل دیجیتال یا دستگیره هوشمند را انتخاب کنیم؟

در نهایت و به‌عنوان کلیدی‌ترین فاکتوری که در مورد خرید قفل دیجیتال یا قفل هوشمند می‌توانیم به آن اشاره کنیم بودجه مدنظر است. قطعاً نمی‌توانیم به مشتری که قصد هزینه در یک رقم مشخص برای خرید قفل را دارد دستگاهی گران‌تر پیشنهاد کنیم. در نتیجه تصمیم‌گیرنده اصلی مشتری خواهد بود.

در مقابل، روش‌های احراز هویت، کاربرد و محل نصب قفل، هزینه نصب و راه‌اندازی، خدمات پس از فروش و پشتیبانی نیز از جمله مهم‌ترین و اساسی‌ترین فاکتورهایی است که در بحث انتخاب قفل دیجیتال باید به آن توجه کنید. متأسفانه بسیاری از محصولات، پشتیبانی‌های نرم‌افزاری خوبی ندارند و پس از مدتی دچار ایراد و مشکل می‌شوند و دست شما هم به‌عنوان استفاده‌کننده به جایی بند نیست.

به همین منوال پیشنهاد می‌کنیم که در بحث خرید انواع قفل‌های هوشمند و دیجیتال به سراغ فروشگاه‌هایی بروید که در درجه اول، در این حوزه تخصص و تجربه لازم را دارند و می‌توانند شما را در مورد خرید محصول مدنظر راهنمایی کنند، ضمن این که کالای باکیفیت عرضه کرده و شما را درگیر محصولات کم‌کیفیت یا سیستم‌های قدیمی و درجه چند نمی‌کنند.

هزینه نصب و اجرای سیستم قفل دیجیتال

نمی‌توان یک حالت کلی یا یک رقم نهایی را برای خرید، نصب و اجرای قفل‌های دیجیتال و هوشمند در نظر گرفت اما موضوع مهم در این مورد این است که حتماً این کار توسط نمایندگی رسمی و یا فرد متخصص و تکنسین آشنا به تکنولوژی و قفل هوشمند انجام گردد در غیر این صورت هیچ تضمینی وجود ندارد که دستگاه عملکرد درستی داشته باشد.

ازآنجایی‌که یکی از مهم‌ترین ارکان و مزیت‌های انتخاب این قفل‌ها این است که ایمنی خانه شما را ارتقا می‌دهند و در درجه دوم موجب می‌شوند که باز و بسته کردن درب با دردسر کم‌تری انجام گردد. حتی اگر غیر از شما افراد دیگری هم به خانه رفت‌وآمد دارند، می‌توانید عبور و مرور آن‌ها را به‌راحتی و با استفاده از پلتفرم قفل دیجیتال مدیریت کنید.

در حال حاضر جنیوس هوم ، مجری طرح‌های ایمنی و هوشمندسازی خانه‌ها در ایران با به‌کارگیری جدیدترین تجهیزات است. از طرفی شما قادر هستید بسته به نیاز خود لیستی کامل از تجهیزات موردنیاز برای هوشمندسازی خانه‌ها را نیز در فروشگاه جنیوس هوم تهیه کنید. قفل هوشمند یا دستگیره هوشمند اتاق و درب ورودی از جمله این محصولات است که در رنج‌های قیمتی متفاوت قابل تهیه است.

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه
سبد خرید
فروشگاه
حساب من